GENERAL FORSAMLING 2023

Kære medlem af foreningen Spillestedet Stengade, læs gerne følgende informationer grundigt  igennem.  

Vi nærmer os dette års ordinære generalforsamling som foregår på 

Spillestedet Stengade kl. 18:30 d. 12. april 2023 

(dørene åbner kl. 18:00) 

Generalforsamlingen går i gang kl. 18:30. Kom meget gerne når dørene åbner så vi kan nå at  registrere alle ankomne medlemmer og fuldmagter. Er du forhindret i at deltage fysisk, kan du  give en fuldmagt til et andet medlem (én fuldmagt pr. medlem). Skabelonen til fuldmagt er  vedlagt. 

Dagsordenen er som følger (der er ikke kommet nogen forslag til dagsorden, så den er taget  direkte fra vedtægterne): 

1. Bestyrelsens beretning for det forløbne år /ved forpersonen. 

2. Aflæggelse af regnskab med revisionspåtegning til godkendelse /ved kasserer eller revisor. 3. Beslutningen om disponering af eventuelt overskud/underskud. 

4. Beslutning om meddelelse af eventuel decharge til bestyrelsen. 

5. Vedtagelse af det foreliggende budget for det kommende regnskabsår /ved kasserer. 6. Indkomne forslag og afstemning heraf. 

7. Valg af bestyrelse: 

 a. Valg af forperson/kasserer. 

 b. Valg af menige medlemmer. 

 c. Valg af suppleanter. 

8. Valg af revisor. 

9. Eventuelt. 

Note: Da vores kasserer har trukket sig før tid, skal der i år stemmes både en ny forperson og  en ny kasserer ind. Posten til kasserer vil være på valg igen i 2024, da det er et lige årstal. 

Som det fremgår af vedtægternes § 7.4 skal forslag til vedtægtsændringer være bestyrelsen i  hænde senest den 1. marts. Forslag skal indsendes til bestyrelse@stengade.dk

Som det videre fremgår af vedtægternes § 7.4 skal andre forslag til behandling på generalfor samlingen skal være bestyrelsen i hænde senest otte (8) dage før generalforsamlingen. Alle  medlemmer har ret til at indsende forslag. 

Vi opfordrer alle, nye som gamle medlemmer, at opstille til bestyrelsen. Vi skal have valgt en  fuldstændig ny bestyrelse, hvorfor der skal vælges ny forperson for en 2-årig periode, kasserer  for en 1-årig periode (se tidligere note herom), menige medlemmer til bestyrelsen for en 1-årig  periode samt suppleanter for en 1-årig periode. Der er således mulighed for at få massiv indflydelse på et af Danmarks bedste spillesteder – og et af de eneste frivilligdrevne spillesteder  tilbage! Se venligst vedlagte opslag vedrørende positionen som bestyrelsesmedlem i forenin gen Spillestedet Stengade. Jeg opfordrer jer til venligst selv at læse opslaget men tillige dele  det med jeres venner og bekendte, som I mener kunne gøre en forskel for Stengade. Vi deler  ligeledes opslaget på SoMe til brug for deling. 

Endelig dagsorden, kandidaturer, forslag til vedtægtsændringer og øvrige forslag samt revide ret regnskab og budget fremsendes pr. mail til medlemmerne senest seks (6) dage før gene ralforsamlingen, men fremlægges i øvrigt også på den ordinære generalforsamling. 

OBS: I overensstemmelse med vedtægterne printer vi ikke bilagsmaterialet til selve general forsamlingen og opfordrer derfor til at medlemmer selv orienterer sig grundigt i materialet forud  for generalforsamlingen. Ønskes en fysisk udgave af regnskab og budget, kan dette hentes  på foreningens kontor tidligst seks (6) dage før den ordinære generalforsamling. 

Husk at gældende vedtægter for Spillestedet Stengade ligger på www.stengade.dk.  

HUSK at forny dit medlemskab for 2023-2024 hvis ikke du allerede har gjort det. Det kan gøres  via henvendelse til kontor@stengade.dk eller til selve generalforsamlingen. Kun gyldige med lemmer af foreningen har stemmeret til generalforsamlingen. 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte bestyrelsen på: bestyrelse@sten gade.dk.  

Vi glæder os til at se jer. 

De bedste hilsner  

Bestyrelsen på Spillestedet Stengade